შეფასების სქემა
კრიტერიუმები
|
ფრიადი 9-10
|
კარგი 7-8
|
საშუალო4-5
|
სუსტი1-3
|
გამართული და სწორი მეტყველება
|
აქვს გამარტული მეტყველება და მდიდარი ლექსიკა. იყენებს ენობრივ-გამომსახველობით საშუალებებს.
|
მეტყველებსს გამართულად.
|
იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს.
|
არ იცავს მართლმეტყველების წესებს.
|
მსჯელობის უნარი და აქტიურობა დაკვირვებით
|
მსჯელობს სათანადო არგუმენტების მოხმობით
|
სათქმელს გადმოსცემს ნათლად. საკითხს აშუქებს თანამიმდევრულად , მსჯელობს არგუმენტებითმ
|
მსჯელობს დამაკმაყოფილებლად, მოყავს არგუმენტები, მაგრამ ვერ ამყარებენ თეზისს .
|
უჭირს მსჯელობა
|
გააზრებული კითხვისა და წარმოსახვის უნარი დაკვირვებითა და ჩანიშვნებით.
|
კითხულობს მხატვრულ დეტალებზე დაყრდნობით .გამოყოფს ტექსტის ძირითად აზრებსა და ცნებებს უკავშირებს ერთმანეთს ტექსტის სხვადასხვა ნაწილში მოცემულ აზრებს.
|
ადეკვატურად იყენებს კითხვის დროს ჟესტიკულაციას, ინტერვალს, საუბარში ხმის სხვადასხვა დონეს.
|
დამაკმაყოფილებლად გადმოსცემს წაკითხულის შინაარსს, მაგრამ უჭირს წარმოსახვა.
|
კითხულობს მაგრამ არ გააჩნია წარმოსახვის უნარი.
|
სასვენი ნიშნების ფუნქციის ახნისა და დასაბუთების უნარი და ჩანიშვნებით.
|
ჩამოყალიბებული აქვს წერითი უნარ-ჩვევები. სასვენ ნიშნებს იყენებს მართებულად.
|
ადეკვატურად იყენებს სატანადო ენობრივ-გრამატიკულ საშუალებებს სხვადასხვა ტექსტის შესაქმნელად. არსასვენ ნიშნებს იყენებს სწორად.
|
დამაკმაყოფილებლად ასრულებს წერით სამუშაობებს. უჭირს სასვენი ნიშნების სწორად გამოყენება.
|
ვერ ახერხებს სასვენი ნიშნების სწორად გამოყენებას.
|
No comments:
Post a Comment