შეფასების სქემა

შეფასების სქემა

კრიტერიუმები
ფრიადი 9-10
კარგი 7-8
საშუალო4-5
სუსტი1-3
გამართული და სწორი მეტყველება
აქვს გამარტული მეტყველება და მდიდარი ლექსიკა. იყენებს ენობრივ-გამომსახველობით საშუალებებს.
მეტყველებსს გამართულად.
იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს.
არ იცავს მართლმეტყველების წესებს.
მსჯელობის უნარი და აქტიურობა დაკვირვებით
მსჯელობს სათანადო არგუმენტების მოხმობით
 სათქმელს გადმოსცემს ნათლად. საკითხს აშუქებს თანამიმდევრულად ,  მსჯელობს არგუმენტებითმ
მსჯელობს დამაკმაყოფილებლად, მოყავს არგუმენტები, მაგრამ ვერ ამყარებენ თეზისს .
უჭირს მსჯელობა
გააზრებული კითხვისა და წარმოსახვის უნარი დაკვირვებითა და ჩანიშვნებით.
კითხულობს მხატვრულ დეტალებზე დაყრდნობით .გამოყოფს ტექსტის ძირითად   აზრებსა და ცნებებს უკავშირებს ერთმანეთს ტექსტის სხვადასხვა  ნაწილში მოცემულ აზრებს.
ადეკვატურად იყენებს კითხვის დროს ჟესტიკულაციას, ინტერვალს, საუბარში ხმის სხვადასხვა დონეს.
დამაკმაყოფილებლად გადმოსცემს წაკითხულის შინაარსს, მაგრამ უჭირს წარმოსახვა.
კითხულობს მაგრამ არ გააჩნია წარმოსახვის უნარი.
სასვენი ნიშნების ფუნქციის ახნისა და დასაბუთების უნარი და  ჩანიშვნებით.
ჩამოყალიბებული აქვს წერითი უნარ-ჩვევები. სასვენ ნიშნებს იყენებს მართებულად.
ადეკვატურად იყენებს სატანადო ენობრივ-გრამატიკულ  საშუალებებს სხვადასხვა ტექსტის შესაქმნელად. არსასვენ ნიშნებს იყენებს სწორად.
დამაკმაყოფილებლად ასრულებს წერით სამუშაობებს. უჭირს სასვენი ნიშნების სწორად გამოყენება.
ვერ ახერხებს სასვენი ნიშნების სწორად გამოყენებას.

No comments:

Post a Comment